Розділ аудіювання з’явився в ЗНО з англійської мови 2018 році. Й одразу ж встиг викликати обурення: багато хто з абітурієнтів був незадоволений якістю запису, рівнем гучності, а також акцентами мовців. Але від цього розділу не відмовилися, отож і абітурієнти 2019 також зіткнуться з ним. Тому пропонуємо розібрати цю частину іспиту: що це за розділ, як до нього готуватися та що робити, щоби подолати його успішно.
Заздалегідь повідомляйте про проблеми
Під час вступних інструкцій, які звучать ще до початку виконання завдань, інструктор запропонує абітурієнтам прослухати фрагмент аудіозапису та перевірити якість звуку. Якщо всі учасники підтвердять задовільну якість, один з них поставить свій підпис на протоколі. Якщо в когось з абітурієнтів є зауваження щодо якості, необхідно на цьому етапі повідомити про проблему інструктора. Тоді інструктор зобов’язаний провести передбачені інструкцією необхідні процедури для забезпечення якісного звуку під час тестування. Випускники 2018 року вже стикнулися з подібною проблемою: доводити незадовільну якість звуку після тесту було запізно.
Уважно читайте інструкції
Аудіювання займає 30 хвилин загального часу, відведеного на ЗНО. Воно складається з трьох завдань різного рівня складності (від Elementary до Upper-Intermediate). Перше завдання, відповідно, найпростіше, а останнє – найскладніше. Крім того, загалом, в аудіюванні є 3–5% незнайомих слів, але вони, зазвичай, не є ключовими для розуміння або ж про їхнє значення можна здогадатися за контекстом.
Усього в аудіюванні 16 питань. Аудіо програється двічі. Це значно полегшує завдання студента: перший раз – слухаємо та обираємо відповідь (можна навіть навпроти обраного варіанту написати слово або вираз, які сказав спікер), другий – перевіряємо себе.
Кожне завдання необхідно починати виконувати з уважно прочитаної інструкції. В умові чітко прописано, що саме потрібно зробити: обрати слово, вираз або малюнок, відповісти на питання тощо. На жаль, іноді випускники відповідають на питання неправильно через свою неуважність.
Визначте ключові слова
Перше завдання містить 6 питань. У перших трьох питаннях завдання №1 необхідно обрати малюнок (А, В або С), який відповідає тому, що сказав спікер, під час своєї відповіді.
Цей тип завдання призначений для перевірки вміння студента зрозуміти загальний сенс того, що сказане, й обрати відповідь, що відповідає цій інформації, тобто, навички, потрібні в цьому завданні, також включають уміння проводити паралелі між різними формулюваннями одного й того ж сенсу (що потрібне для наступних трьох питань завдання).
Зазвичай у даному типі завдання бувають або фрази, що відволікають, або згадані всі три предмети з малюнків або з варіантів відповідей. Основний «лайфхак» цього завдання – правильно визначити ключові слова питання, щоби потім обрати потрібну картинку.
Наприклад, слухаємо аудіо й відповідаємо:
Тут ключовими словами будуть: vet, advise та start. Студенту потрібно подумки вирішити, які синоніми або схожі формулювання можуть бути використані для слова start. Важливо пам’ятати, що потрібна думка саме “vet”, а не самої дівчинки. Крім того, якщо згадуються всі три варіанти, то повинно бути якесь слово або вираз, що будуть чітко вказувати на правильну відповідь. У нашому випадку це “start small … like a fish”
У другій трійці питань необхідно обрати варіант відповіді (А, В або С), який відповідає тому, що сказав спікер під час відповіді:
Тут, крім аналізу питання, необхідно ще подумати над синонімами до слів у варіантах А, В і С. Тобто, потрібно підбирати варіанти, що передають той же сенс, що і слова: romantic, amusing, sensational. У нашому випадку Sally говорить про “entertaining” і “people may enjoy it”.
Під час підготовки до даного завдання можна використовувати вправи з підготовки до PET (аудіювання, завдання №1).
Читайте питання заздалегідь
Друге завдання містить п’ять питань. Це – аудіо рівня Intermediate. Для кожного варіанту необхідно обрати варіант True або False.
Аудіо для даного завдання – інтерв’ю, тобто, беруть участь два спікери, але питання, зазвичай, стосуються людини, яку питають, і саме щодо її відповідей необхідно вказувати True/False.
Принцип роботи схожий на попередні завдання: читаємо питання, подумки визначаємо ключові слова та міркуємо, які слова та формулювання можуть бути використані в аудіо замість наших ключових слів. Крім того, знову відповідаємо під час першого прослуховування, а остаточно визначаємося під час другого.
Це завдання ускладнюється ще тим, що на всі питання потрібно відповісти під час прослуховування, немає можливості одразу прослухати шматок тексту, який стосується цього питання, як у першому завданні.
Щоби все ще більше ускладнити, питання не завжди йдуть у тому ж порядку, що й у інтерв’ю. Тобто, за ті 20 секунд, які даються на початку треку для ознайомлення з завданням, необхідно швидко прочитати сі 5 питань, щоби встигнути зорієнтуватися під час прослуховування, на яке саме питання зараз відповідає спікер.
Підготуватися до цієї частини аудіювання можна за допомогою пробних тестів PET, частина 4 (будьте уважними: у РЕТ потрібно вказувати А (true) або В (false).
Концентруйтеся на питанні
Третє завдання найскладніше. Воно містить 5 питань, до кожного з яких надається 3 варіанти відповідей. Розповідається історія, спікер один, і це створює певні складності в розумінні: коли потрібно переходити до наступного питання.
На початку цього завдання також дається 20 секунд на читання питань та відповідей. За такий час досить складно встигнути ознайомитися з усім. Краще всього прочитати всі питання, а потім уже передивитися варіанти відповідей. Як правило, хоча б два із запропонованих варіантів будуть згадані в тексті, або й усі три.
Не лякайтеся, якщо не знаєте перекладу кожного слова, намагайтеся сконцентруватися на питаннях. Не чекайте, що варіант відповіді звучатиме саме так, як у тексті: звертайте увагу не на слова, а на значення того, про що йдеться, інакше кажучи, головне – зрозуміти ідею виразу/речення.
Для цього завдання є дві тактики:
- Йти від зворотнього. Якщо не зовсім зрозуміло, який варіант обрати, то спочатку закреслюємо непотрібні відповіді. Наприклад:
Уривок завдання: In Cuba she realized that she has only 20 dollars in a place where only cash is accepted (варіант В). She had no idea how she was going to pay to her taxi driver. While she sat by the road trying to keep back tears, the driver offered her a place in his home for the night. The next morning, she found out that he and his wife had given up their bed for her. De Peccol says that strangers all over the world want to show you how kind and helpful they are in welcoming you to their country (варіант С – переформулювання слова hospitality).
У даному тексті згадуються другий і третій варіант, отже, перший (А) можна одразу викреслити. Далі, у варіанті С є слово reject, але спікер не згадував нічого подібного за значенням у своїй оповіді, отже, його також викреслюємо. І залишається варіант В.
- Обрати варіант відповіді згідно з ключовими словами.
Уривок завдання: She left Portland, Oregon, on July 24th, 2015, supported by International Institute of Peace through Tourism and with a few sponsors.
Ця фраза з тексту точно відповідає за сенсом варіанту В із питання (financial aid – supported by a few sponsors).
Щоби підготуватися до цього завдання, можна використовувати пробні тести для PET, частина 2.
Крім того, є велика кількість сайтів, які пропонують слухати тексти онлайн. Нерідко аудіо можна завантажувати собі на комп’ютер. Тексти поділені на рівні, а деякі сайти пропонують питання до текстів. Наприклад:
Відповідайте на всі завдання
Якщо вже так сталося, що завдання виявилося для вас занадто складним, то спробуйте вгадати (це цілком можливо), не залишайте бланк без відповіді – це точно не принесе вам додаткових балів.
Розділ аудіювання з’явився в ЗНО з англійської мови 2018 році. Й одразу ж встиг викликати обурення: багато хто з абітурієнтів був незадоволений якістю запису, рівнем гучності, а також акцентами мовців. Але від цього розділу не відмовилися, отож і абітурієнти 2019 також зіткнуться з ним. Тому пропонуємо розібрати цю частину іспиту: що це за розділ, як до нього готуватися та що робити, щоби подолати його успішно.
Заздалегідь повідомляйте про проблеми
Під час вступних інструкцій, які звучать ще до початку виконання завдань, інструктор запропонує абітурієнтам прослухати фрагмент аудіозапису та перевірити якість звуку. Якщо всі учасники підтвердять задовільну якість, один з них поставить свій підпис на протоколі. Якщо в когось з абітурієнтів є зауваження щодо якості, необхідно на цьому етапі повідомити про проблему інструктора. Тоді інструктор зобов’язаний провести передбачені інструкцією необхідні процедури для забезпечення якісного звуку під час тестування. Випускники 2018 року вже стикнулися з подібною проблемою: доводити незадовільну якість звуку після тесту було запізно.
Уважно читайте інструкції
Аудіювання займає 30 хвилин загального часу, відведеного на ЗНО. Воно складається з трьох завдань різного рівня складності (від Elementary до Upper-Intermediate). Перше завдання, відповідно, найпростіше, а останнє – найскладніше. Крім того, загалом, в аудіюванні є 3–5% незнайомих слів, але вони, зазвичай, не є ключовими для розуміння або ж про їхнє значення можна здогадатися за контекстом.
Усього в аудіюванні 16 питань. Аудіо програється двічі. Це значно полегшує завдання студента: перший раз – слухаємо та обираємо відповідь (можна навіть навпроти обраного варіанту написати слово або вираз, які сказав спікер), другий – перевіряємо себе.
Кожне завдання необхідно починати виконувати з уважно прочитаної інструкції. В умові чітко прописано, що саме потрібно зробити: обрати слово, вираз або малюнок, відповісти на питання тощо. На жаль, іноді випускники відповідають на питання неправильно через свою неуважність.
Визначте ключові слова
Перше завдання містить 6 питань. У перших трьох питаннях завдання №1 необхідно обрати малюнок (А, В або С), який відповідає тому, що сказав спікер, під час своєї відповіді.
Цей тип завдання призначений для перевірки вміння студента зрозуміти загальний сенс того, що сказане, й обрати відповідь, що відповідає цій інформації, тобто, навички, потрібні в цьому завданні, також включають уміння проводити паралелі між різними формулюваннями одного й того ж сенсу (що потрібне для наступних трьох питань завдання).
Зазвичай у даному типі завдання бувають або фрази, що відволікають, або згадані всі три предмети з малюнків або з варіантів відповідей. Основний «лайфхак» цього завдання – правильно визначити ключові слова питання, щоби потім обрати потрібну картинку.
Наприклад, слухаємо аудіо й відповідаємо:
Тут ключовими словами будуть: vet, advise та start. Студенту потрібно подумки вирішити, які синоніми або схожі формулювання можуть бути використані для слова start. Важливо пам’ятати, що потрібна думка саме “vet”, а не самої дівчинки. Крім того, якщо згадуються всі три варіанти, то повинно бути якесь слово або вираз, що будуть чітко вказувати на правильну відповідь. У нашому випадку це “start small … like a fish”
У другій трійці питань необхідно обрати варіант відповіді (А, В або С), який відповідає тому, що сказав спікер під час відповіді:
Тут, крім аналізу питання, необхідно ще подумати над синонімами до слів у варіантах А, В і С. Тобто, потрібно підбирати варіанти, що передають той же сенс, що і слова: romantic, amusing, sensational. У нашому випадку Sally говорить про “entertaining” і “people may enjoy it”.
Під час підготовки до даного завдання можна використовувати вправи з підготовки до PET (аудіювання, завдання №1).
Читайте питання заздалегідь
Друге завдання містить п’ять питань. Це – аудіо рівня Intermediate. Для кожного варіанту необхідно обрати варіант True або False.
Аудіо для даного завдання – інтерв’ю, тобто, беруть участь два спікери, але питання, зазвичай, стосуються людини, яку питають, і саме щодо її відповідей необхідно вказувати True/False.
Принцип роботи схожий на попередні завдання: читаємо питання, подумки визначаємо ключові слова та міркуємо, які слова та формулювання можуть бути використані в аудіо замість наших ключових слів. Крім того, знову відповідаємо під час першого прослуховування, а остаточно визначаємося під час другого.
Це завдання ускладнюється ще тим, що на всі питання потрібно відповісти під час прослуховування, немає можливості одразу прослухати шматок тексту, який стосується цього питання, як у першому завданні.
Щоби все ще більше ускладнити, питання не завжди йдуть у тому ж порядку, що й у інтерв’ю. Тобто, за ті 20 секунд, які даються на початку треку для ознайомлення з завданням, необхідно швидко прочитати сі 5 питань, щоби встигнути зорієнтуватися під час прослуховування, на яке саме питання зараз відповідає спікер.
Підготуватися до цієї частини аудіювання можна за допомогою пробних тестів PET, частина 4 (будьте уважними: у РЕТ потрібно вказувати А (true) або В (false).
Концентруйтеся на питанні
Третє завдання найскладніше. Воно містить 5 питань, до кожного з яких надається 3 варіанти відповідей. Розповідається історія, спікер один, і це створює певні складності в розумінні: коли потрібно переходити до наступного питання.
На початку цього завдання також дається 20 секунд на читання питань та відповідей. За такий час досить складно встигнути ознайомитися з усім. Краще всього прочитати всі питання, а потім уже передивитися варіанти відповідей. Як правило, хоча б два із запропонованих варіантів будуть згадані в тексті, або й усі три.
Не лякайтеся, якщо не знаєте перекладу кожного слова, намагайтеся сконцентруватися на питаннях. Не чекайте, що варіант відповіді звучатиме саме так, як у тексті: звертайте увагу не на слова, а на значення того, про що йдеться, інакше кажучи, головне – зрозуміти ідею виразу/речення.
Для цього завдання є дві тактики:
- Йти від зворотнього. Якщо не зовсім зрозуміло, який варіант обрати, то спочатку закреслюємо непотрібні відповіді. Наприклад:
Уривок завдання: In Cuba she realized that she has only 20 dollars in a place where only cash is accepted (варіант В). She had no idea how she was going to pay to her taxi driver. While she sat by the road trying to keep back tears, the driver offered her a place in his home for the night. The next morning, she found out that he and his wife had given up their bed for her. De Peccol says that strangers all over the world want to show you how kind and helpful they are in welcoming you to their country (варіант С – переформулювання слова hospitality).
У даному тексті згадуються другий і третій варіант, отже, перший (А) можна одразу викреслити. Далі, у варіанті С є слово reject, але спікер не згадував нічого подібного за значенням у своїй оповіді, отже, його також викреслюємо. І залишається варіант В. - Обрати варіант відповіді згідно з ключовими словами.
Уривок завдання: She left Portland, Oregon, on July 24th, 2015, supported by International Institute of Peace through Tourism and with a few sponsors.
Ця фраза з тексту точно відповідає за сенсом варіанту В із питання (financial aid – supported by a few sponsors).
Щоби підготуватися до цього завдання, можна використовувати пробні тести для PET, частина 2.
Крім того, є велика кількість сайтів, які пропонують слухати тексти онлайн. Нерідко аудіо можна завантажувати собі на комп’ютер. Тексти поділені на рівні, а деякі сайти пропонують питання до текстів. Наприклад:
Відповідайте на всі завдання
Якщо вже так сталося, що завдання виявилося для вас занадто складним, то спробуйте вгадати (це цілком можливо), не залишайте бланк без відповіді – це точно не принесе вам додаткових балів.
#ZNO #listening
https://znoclub.com/pidgotovka-do-zno/1171-pidgotovka-do-audiyuvannya-z-anglijskoji-movi-video.html?fbclid=IwAR1Mz8kgT8YHDfyE3CA75AIRYr8gGhkkdN-OX_PjJHkveZZpWr_6RVEMpRo
15 БЕЗКОШТОВНИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО TOEFL
Складання іспиту TOEFL - необхідна умова для вступу до багатьох коледжів та університетів за кордоном, для стажування та отримання роботи, що вимагає знання англійської мови. Загалом, сертифікат TOEFL відкриває велику кількість можливостей і перспективи для розвитку. Ми підготували для вас 15 безкоштовних ресурсів, які допоможуть підготуватися до проходження цього іспиту. Зберігайте та користуйтеся.
ETS TOEFL – офіційна сторінка іспиту TOEFL: формат, рекомендації, ресурси для ефективної підготовки.
Learn 4 Good – містить приклади тестових питань. Також розкриває суть іспиту та метод підрахування результатів. Нещодавно на сайт була додана база університетів, які приймають студентів на основі TOEFL.
TOEFL.ru – приклади, корисні рекомендації, міні-тести онлайн, матеріали для підготовки, координати екзаменаційних центрів.
Get TOEFL – тут є не тільки приклади тестів TOEFL, але й перелік корисних ресурсів для вивчення англійської мови для здачі іспиту.
Test Magic – пробні варіанти теста TOEFL, а також допомога в написанні екзаменаційних есе, поради з підготовки та складання іспиту.
TestDEN – тренувальний тест для тих, хто готується до складання TOEFL, іспит у комп’ютерній версії.
Freeesl – добірка лінків на різноманітні ресурси, присвячені формату та стратегіям підготовки та складання TOEFL.
Good Luck TOEFL – розбір іспиту на складові, розгляд та допомога у вивченні кожної з них окремо (читання, аудіювання, слова тощо).
Test Prepreview – інформація про іспит, а також декілька його прикладів. Окрім TOEFL, тут ви можете знайти багато інших тестів для перевірки рівня знання мови.
English Test – тренувальні тести, а також величезна кількість вправ та матеріалів для вивчення англійської.
Quiz Tree – покращить ваш словниковий запас та граматику.
Graduates Hotline – декілька тренувальних тестів TOEFL.
Nonstop English – база вправ для проходження TOEFL, а також інших міжнародних іспитів. Виконання вправ відбувається в інтерактивному режимі, що значно спрощує та пришвидшує процес.
Quizlet – сервіс, який допоможе вам швидко запам’ятати не одну сотню іноземних слів, що використовуються в TOEFL.
Test Preppractice – декілька тренувальних тестів, а також посилання на підручники та матеріали, які знадобляться для підготовки до іспиту.
ETS TOEFL – офіційна сторінка іспиту TOEFL: формат, рекомендації, ресурси для ефективної підготовки.
Learn 4 Good – містить приклади тестових питань. Також розкриває суть іспиту та метод підрахування результатів. Нещодавно на сайт була додана база університетів, які приймають студентів на основі TOEFL.
TOEFL.ru – приклади, корисні рекомендації, міні-тести онлайн, матеріали для підготовки, координати екзаменаційних центрів.
Get TOEFL – тут є не тільки приклади тестів TOEFL, але й перелік корисних ресурсів для вивчення англійської мови для здачі іспиту.
Test Magic – пробні варіанти теста TOEFL, а також допомога в написанні екзаменаційних есе, поради з підготовки та складання іспиту.
TestDEN – тренувальний тест для тих, хто готується до складання TOEFL, іспит у комп’ютерній версії.
Freeesl – добірка лінків на різноманітні ресурси, присвячені формату та стратегіям підготовки та складання TOEFL.
Good Luck TOEFL – розбір іспиту на складові, розгляд та допомога у вивченні кожної з них окремо (читання, аудіювання, слова тощо).
Test Prepreview – інформація про іспит, а також декілька його прикладів. Окрім TOEFL, тут ви можете знайти багато інших тестів для перевірки рівня знання мови.
English Test – тренувальні тести, а також величезна кількість вправ та матеріалів для вивчення англійської.
Quiz Tree – покращить ваш словниковий запас та граматику.
Graduates Hotline – декілька тренувальних тестів TOEFL.
Nonstop English – база вправ для проходження TOEFL, а також інших міжнародних іспитів. Виконання вправ відбувається в інтерактивному режимі, що значно спрощує та пришвидшує процес.
Quizlet – сервіс, який допоможе вам швидко запам’ятати не одну сотню іноземних слів, що використовуються в TOEFL.
Test Preppractice – декілька тренувальних тестів, а також посилання на підручники та матеріали, які знадобляться для підготовки до іспиту.
Що робити, щоб за рік успішно здати ЗНО з англійської
Щороку вимоги державного тестування до рівня англійської мови випускників середньої школи стають більш суворими.
Підвищення планки вимог, за задумом Міністерства освіти, має стимулювати школярів приділяти цій дисципліні більше уваги.
У цьому році тести з іноземних мов містили перевірку навичок читання й розуміння тексту та письмової мови, але дуже ймовірно, що наступного року запровадять також перевірку розуміння на слух, що є одним з найскладніших завдань.
А ще – ЗНО з англійської незабаром стане обов'язковим.
Підготовку старшокласників до ЗНО з англійської або будь-якої іноземної мови можна порівняти з підготовкою спортсмена до Олімпійських ігор: дисципліна, регулярність занять, виважене навантаження та хороший тренер, тобто викладач – ось секрети досягнення мети з максимальної кількості балів на тестуванні.
На високий результат, звичайно, впливають здібності учня до вивчення іноземних мов. Але, зазвичай, основну роль грає працелюбство, здорова амбіція отримати заповітні 200 балів та правильно продумана програма підготовки.
Нижче подані конкретні поради учням і батькам – так, і батькам також! Адже саме їхня роль в організації процесу підготовки дуже важлива.
Незалежно від того, чи буде учень готуватися з репетитором, відвідувати спеціальні курси, чи долати цей шлях самостійно – ці поради є універсальними та перевіреними на ефективність.
1. Зрозуміти, що будь-який учень може досягнути максимального результату.
Це дуже важливий психологічний момент підготовки – націлювання на максимум попри звичні оцінки у школі, думку вчителя щодо лінгвістичних здібностей учня та початковий рівень на старті.
2. Прийняти, що підготовка до екзамену потребує системних зусиль.
Взяти бар'єр наскоком не вийде. Щоб отримати системні знання мови, доведеться докласти таких самих системних зусиль.
3. Забезпечити регулярність занять.
Необхідно організувати свій графік підготовки – тобто віднайти мінімум 30 хвилин щодня для самостійних занять. Дуже важливо мати достатньо сну та вчасно лягати спати. У такому випадку ефективність роботи мозку значно покращується та процес запам'ятовування слів та правил полегшується.
4. Почати підготовку заздалегідь.
Звичайно, простіше буде тим учням, хто починає підготовку за 2 роки. Можливо якісно підготуватися й за один рік – але іноді така підготовка може нагадувати гасіння пожежі чи турбулентність у літаку, якщо початковий рівень знань дуже низький. У такому випадку потрібний викладач або спеціалізована школа для керованості процесу навчання та допомоги.
5. Вибрати підручники та ресурси для підготовки.
Ризикну не радити підручники іноземних видавництв, тому що учні дуже часто не розуміють пояснення граматичних правил іноземною мовою.
Мої рекомендації стосовно підготовки з англійської мови – підручник з граматики Т. Камянової "Практический курс английского языка", за яким можна готуватися самостійно.
На мою думку, він близький до ідеалу: пояснення граматичних правил зрозумілі, багато гарних вправ, підручник двомовний (хоча, на жаль, не англо-український – це, звичайно, недолік).
Стосовно лексики рекомендую почати з тих тем, які цікаві саме конкретному учневі. Це дуже індивідуально, але спрацьовує, коли треба стимулювати інтерес до предмету.
Ідеального підручника для підготовки саме у сфері лексики немає, тому підійдуть, наприклад, онлайн-ресурси з тематичними текстами: schoollib.com.ua, slideshare.net, academia.in.ua.
Розуміння мови на слух можна тренувати, використовуючи чудові невеличкі тексти підручниківStories for Reproduction авторства L.A. Hill трьох рівнів складності – Elementary, Intermediate and Advanced.
6. Вести словничок.
Для записів підійде звичайний блокнот або будь-який придатний електронний носій. У вільні хвилини бажано переглядати та вчити нові слова.
Для гаджету можна завантажити спеціальні додатки, які можна знайти у Playmarket за пошуковими словами "вчити англійські слова". Є справді дуже зручні.
Найкраще, поставити собі ціль – 10 нових слів за день.
Враховуючи, що кількість днів в одному навчальному році приблизно 270, можна вивчити до 2700 нових слів. Це більш ніж потрібний словниковий запас для того, щоб спокійно почуватися на тестуванні.
7. Привчити себе до читання книжок англійською мовою.
Поставити за мету – прочитати хоча би 3 адаптовані книги з англійської літератури протягом навчального року.
Мої рекомендації щодо адаптованих творів у форматі mixed media format, тобто у друкованому вигляді та у аудіо версії видавництва Oxford Bookworms Library, які вже випробувані на старшокласниках:
Lorna Doone by R.D. Blackmore
Far From the Madding Crowd by Thomas Hardy
Three Men in a Boat by Jerome K. Jerome
Rebecca by Dauphne du Maurier
Live and Let Die by Ian Fleming
Ці романи є бестселерами всіх часів, адаптовані версії яких ранжовані за рівнями складності. Крім того, аудіоверсії є настільки гарно начитаними, що являють собою моноспектаклі, які дуже цікаво слухати. І до того ж, така вправа гарно тренує правильну постановку англійської вимови та інтонації.
Far From the Madding Crowd by Thomas Hardy
Three Men in a Boat by Jerome K. Jerome
Rebecca by Dauphne du Maurier
Live and Let Die by Ian Fleming
8. Знайти друзів для листування та усного спілкування з англомовної країни – так званих pen pals.
Спілкування між підлітками стимулює розвиток розмовної мови та письмового мовлення. А ще таке листування може перейти у справжню дружбу та обмін візитами. Ресурси для пошуку друзів для листування findteenpenpals.com,studentsoftheworld.info.
9. Створити навколо себе англомовну атмосферу.
Наразі це нескладно, маючи такі мультимедійні можливості, що доступні для всіх нас сьогодні. Перегляд фільмів та новин англійською можна зробити гарною звичкою.
Але не варто покладатися тільки на це. Розваги не повинні повністю замінювати підручники.
10. Вірити в себе та свої сили.
Адже іноземну мову може вивчити кожен!
І в підсумку хочу побажати всім успіхів у складанні ЗНО. Зусилля та час, витрачені на вивчення англійської, ніколи не будуть змарновані.
Неважливо, яку професію обере майбутній студент!
Знання англійської відкриє для кожного нескінченний світ інформації на галузевих ресурсах, розуміючи та вивчаючи які, можна отримати значну конкурентну перевагу на ринку робочої сили та успішний професійний розвиток.
Як правильно написати лист англійською: 5 шаблонів з прикладами
6 жовтня, 2014
6 жовтня, 2014
Кілька слів про листування
Люди спілкувалися за допогогою листування з давніх часів. За листами можна судити про характер людини, її освіту, захоплення, а головне – про те, наскільки добре вона володіє мовою, якою пише лист. Ті, хто вивчають мову, рано чи пізно постануть перед необхідністю дізнатися, як правильно писати листи англійською мовою.
Лист може знадобитися при вступі до вищого навчального закладу за кордоном, при здачі мовного іспиту, при влаштуванні на роботу. Але не тільки в світі ділового спілкування важливо знати, як писати лист англійською. Неформальне листування теж може вплинути на ваше життя, спілкування з друзями та знайомими. За вашими листами вас судитимуть ті, хто їх читає. Хочете залишити приємне про себе враження? Ми познайомимо вас з основними правилами листування англійською мовою,також варто згадати про правила правильного написання адреси. Перш ніж почати писати листа, необхідно визначити, з якою метою ви це робите, а отже – визначити тип листа.
Люди спілкувалися за допогогою листування з давніх часів. За листами можна судити про характер людини, її освіту, захоплення, а головне – про те, наскільки добре вона володіє мовою, якою пише лист. Ті, хто вивчають мову, рано чи пізно постануть перед необхідністю дізнатися, як правильно писати листи англійською мовою.
Лист може знадобитися при вступі до вищого навчального закладу за кордоном, при здачі мовного іспиту, при влаштуванні на роботу. Але не тільки в світі ділового спілкування важливо знати, як писати лист англійською. Неформальне листування теж може вплинути на ваше життя, спілкування з друзями та знайомими. За вашими листами вас судитимуть ті, хто їх читає. Хочете залишити приємне про себе враження? Ми познайомимо вас з основними правилами листування англійською мовою,також варто згадати про правила правильного написання адреси. Перш ніж почати писати листа, необхідно визначити, з якою метою ви це робите, а отже – визначити тип листа.
Типи листів англійською
Всі листи можна поділити на особисті (Personal letter) і ділові (Business letter). Про листування з партнерами по бізнесу та головні табу ділового листування ми розповідали раніше, сьогодні більш детально обговоримо правила написання особистих листів. Чи існують чіткі правила написання таких листів англійською мовою? Ні. Це в діловій документації, спілкуванні з партнерами по бізнесу часто використовуються шаблони листів англійською. Приватне листування – це ваша особиста справа. І все ж, є кілька порад, які допоможуть зробити листування більш приємним для вас і людини, з якою ви ведете епістолярну бесіду. Крім того, якщо ви – початківець у світі англійської, перші листи все ж краще спробувати писати за допомогою шаблонів.
Всі листи можна поділити на особисті (Personal letter) і ділові (Business letter). Про листування з партнерами по бізнесу та головні табу ділового листування ми розповідали раніше, сьогодні більш детально обговоримо правила написання особистих листів. Чи існують чіткі правила написання таких листів англійською мовою? Ні. Це в діловій документації, спілкуванні з партнерами по бізнесу часто використовуються шаблони листів англійською. Приватне листування – це ваша особиста справа. І все ж, є кілька порад, які допоможуть зробити листування більш приємним для вас і людини, з якою ви ведете епістолярну бесіду. Крім того, якщо ви – початківець у світі англійської, перші листи все ж краще спробувати писати за допомогою шаблонів.
Як писати лист англійською?
Порада 1. Лист повинен бути правильно структурованим
Зрозуміло, потік свідомості – річ хороша, але тільки у творах Джойса. Якщо хочете, щоб ваш лист хоча б дочитали до кінця – поважайте адресата. Постарайтеся зробити текст зручним для читання. Конструкція листа англійською мовою – такий же важливий елемент, як і сенс, який ви вкладаєте в написані слова.
У листі, як правило, є такі структурні елементи:
- звертання – окремий рядок
- короткий вступ (у якому можна послатися на попередні контакти, раніше написані листи і т.д.) – окремий абзац
- основна частина – кілька абзаців
- висновок – окремий рядок
- завершальна фраза – окремий рядок
- підпис (тільки ім'я) – окремий рядок
У правому верхньому кутку стоїть вказати адресу автора та дату під адресою
Пропонуємо зразок листа англійською мовою, з такою структурою:
Зрозуміло, потік свідомості – річ хороша, але тільки у творах Джойса. Якщо хочете, щоб ваш лист хоча б дочитали до кінця – поважайте адресата. Постарайтеся зробити текст зручним для читання. Конструкція листа англійською мовою – такий же важливий елемент, як і сенс, який ви вкладаєте в написані слова.
У листі, як правило, є такі структурні елементи:
- звертання – окремий рядок
- короткий вступ (у якому можна послатися на попередні контакти, раніше написані листи і т.д.) – окремий абзац
- основна частина – кілька абзаців
- висновок – окремий рядок
- завершальна фраза – окремий рядок
- підпис (тільки ім'я) – окремий рядок
У правому верхньому кутку стоїть вказати адресу автора та дату під адресою
Пропонуємо зразок листа англійською мовою, з такою структурою:
Порада 2. Правильне звертання в листах англійською
Форма звертання завжди залежить від ступеня знайомства з особою, до якої ви звертаєтеся в листі. Наведемо кілька прикладів.
Dear John! – звертання до рідного, родича
Dear Sir – звертання, якщо цей Джон – ваш начальник. Офіційне звертання.
My dear Sir – звертання, яке часто використовується в особистому листуванні з іронією, варто вживати його обережно
Dear Mr. Smith – офіційне звернення до малознайомої людини (ви не знаєте, хто такий Джон)
Форма звертання завжди залежить від ступеня знайомства з особою, до якої ви звертаєтеся в листі. Наведемо кілька прикладів.
Dear John! – звертання до рідного, родича
Dear Sir – звертання, якщо цей Джон – ваш начальник. Офіційне звертання.
My dear Sir – звертання, яке часто використовується в особистому листуванні з іронією, варто вживати його обережно
Dear Mr. Smith – офіційне звернення до малознайомої людини (ви не знаєте, хто такий Джон)
Порада 3. Кілька важливих моментів, на які слід звернути увагу
1. Якщо ви не знаєте стать адресата – напишіть його прізвище повністю: Dear T.K. Spinazola
2. Якщо не знаєте, яке скорочення краще використовувати: Miss або Mrs, так як вам невідомий сімейний статус жінки, використовуйте нейтральне Ms.
3. Якщо пишите лист двом людям, вкажіть обидва імені в звертанні
4. Ці звертання не можна скорочувати: Professor, Dean, Governor, Captain, Admiral, JudgeSister, Senator
5. Ці звертання ніколи не можна використовувати повністю Mr., Ms., Mrs. и Dr.
Для того, щоб правильно написати лист вперше, непогано мати під рукою зразок.
1. Якщо ви не знаєте стать адресата – напишіть його прізвище повністю: Dear T.K. Spinazola
2. Якщо не знаєте, яке скорочення краще використовувати: Miss або Mrs, так як вам невідомий сімейний статус жінки, використовуйте нейтральне Ms.
3. Якщо пишите лист двом людям, вкажіть обидва імені в звертанні
4. Ці звертання не можна скорочувати: Professor, Dean, Governor, Captain, Admiral, JudgeSister, Senator
5. Ці звертання ніколи не можна використовувати повністю Mr., Ms., Mrs. и Dr.
Для того, щоб правильно написати лист вперше, непогано мати під рукою зразок.
Шаблонні фрази для написання листів
5 шаблонів вступних фраз:
- It was great to get your letter….
- Thanks for your letter. It was great/lovely to hear from you.
- Thanks for your long letter. It was really great to hear all your news, after not hearing from you for ages….
- Sorry I haven’t written for so long but….
- I was really pleased to hear that…
Ці фрази нейтральні, з них ви можете почати лист до будь-кого. Іноді буває важко підібрати слова, особливо, коли пишеш не рідною мовою. Шаблонні фрази допоможуть вам структурувати текст листа, правильно оформити ваші думки.
- It was great to get your letter….
- Thanks for your letter. It was great/lovely to hear from you.
- Thanks for your long letter. It was really great to hear all your news, after not hearing from you for ages….
- Sorry I haven’t written for so long but….
- I was really pleased to hear that…
Ці фрази нейтральні, з них ви можете почати лист до будь-кого. Іноді буває важко підібрати слова, особливо, коли пишеш не рідною мовою. Шаблонні фрази допоможуть вам структурувати текст листа, правильно оформити ваші думки.
5 шаблонів заключних фраз:
- I would really like you to visit me this summer. Write to me and tell me your plans.
- Please give/send my regards (love) to your….
- And write and tell me your plans for….
- Write back soon!
- If you want to know anything else, just drop me a line.
- I would really like you to visit me this summer. Write to me and tell me your plans.
- Please give/send my regards (love) to your….
- And write and tell me your plans for….
- Write back soon!
- If you want to know anything else, just drop me a line.
Шаблон листа з проханням дати пораду (5 варіантів):
- I am writing to ask for your advice
- Can you give me your advice?
- I’ve got a problem and I need your advice.
- What do you think I should do?
- Do you think I should…?
- I am writing to ask for your advice
- Can you give me your advice?
- I’ve got a problem and I need your advice.
- What do you think I should do?
- Do you think I should…?
Фрази для різних листів:
Лист-запрошення Лист-вибачення Лист-подяка Привітання
I'm writing to invite you to... I'm really sorry that I forgot about... I'm writing to thank you so much for... I'm writing to congratulate you on passing your exams...
Бажаємо тільки гарних і теплих листів та повідомлень!
Лист-запрошення | Лист-вибачення | Лист-подяка | Привітання |
I'm writing to invite you to... | I'm really sorry that I forgot about... | I'm writing to thank you so much for... | I'm writing to congratulate you on passing your exams... |
Підготовка до ЗНО з англійської мови: з чого починати?
Це запитання мучить багатьох, особливо тих, хто не може похвалитись дуже хорошим рівнем володіння мовою або описує свою підготовку фразою «треба з нуля». Що ж, допомога є у вигляді плану з поясненням кожного пункту. А якщо після статті ще залишаться запитання, сміливо залишай у коментарях. Відповідь неодмінно буде.
Наразі план дій у форматі Запитання – Відповідь. Літер багато, але ж ніхто не змушує читати все :) Вибирай те, що цікавить саме тебе:
1. Який твій теперішній рівень?
Важко радити «роби те», «читай те», не знаючи рівня мови учня на даний момент, тим більше якщо йдеться про підготовку до ЗНО. Тому на самому старті треба визначити орієнтовний поточний рівень. Для цього проходимо тест, наприклад, той, який дає British Council:тест.
Навіщо? Щоб знати, які підручники потім шукати. Щоб бачити, в яких темах «темінь», в яких «десь чув дзвін», а в яких знаєш, де він).
2. Що треба знати про ЗНО?
Перш ніж починати готуватись до зовнішнього тестування з цього предмета, треба знати, які аспекти перевіряють тести, якими видами завдань.
Нагадаю: ЗНО з іноземної – це 43 завдання = 42 тестових + 1 з розгорнутою відповіддю. Загалом – це 6-7 текстів різної довжини та форми. Їх треба прочитати, зрозуміти, щоб відповісти на запитання, підібрати заголовки до абзаців або вибрати пропущену фразу чи слово. Це якщо коротко. Більше тут: 1) характеристика тесту з англійської мови; 2) тести минулих років.
3. Як знати, що вчити?
Далеко ходити не треба. Треба взяти програму ЗНО, добряче її вичитати, знову-таки побачити в ній щось знайоме, а щось нове. А далі переходити до роботи.
4. В програмі все досить загально, з чого конкретно починати?
Раджу починати з граматики, за якою і лексика підтягнеться. Є чимало хороших граматичних посібників з вправами, за допомогою яких можна цікаво розбирати та закріплювати теми. Це можуть бути різнорівневі серії Grammar in Use, Grammarway, Oxford Practice Grammar, English Grammar in Use - Raymond Murphy абокомплекти (підручник + робочий зошит) британських видавництв. Також радила б таку книгу як Grammar and Vocabulary for First Certificate видавництва Longman. Це підготовка до тесту на знання англійськоїFCE, проте дійсно підходить. А для роботи з текстами та завданнями до них - FCE Practice Tests Plus 2 New Edition. Спробуйте.
Зазначу, що «з нуля» граматику самостійно вчити дуже важко, виникає море запитань, тому раджу заручитись додатковою допомогою, щоб було кому їх ставити.
5. Як готуватись, крім вивчення граматики?
З цим пунктом не все так просто, оскільки ніхто точно не скаже, які слова зустрінуться в тому чи іншому тесті. Незважаючи на те, що такий список є (файл: ЗНО. Лексичний мінімум або ЗНО. Лексичний запас), в ньому у алфавітному порядку розміщені гори слів, проте можу собі уявити, як нудно, водночас важко і неправильно опановувати мову, лише вивчаючи слова, без контексту.
Тому краще багато читати. Якщо вже маєш гарний посібник, то в ньому обов’язково знайдуться цікаві, сучасні тексти, інтерв’ю, діалоги, статті, листи. А в них – відомі та нові слова, які набагато цікавіше й легше вчити саме в контексті, в межах вивчення однієї теми спілкування (перелік цих тем також є в програмі ЗНО).
Крім того, онлайн ресурсів на сьогодні безліч, лишається знайти цікаві для тебе.
Ще додам. Любиш слухати музику? Слухай, але з текстом пісень та словником. Любиш фільми чи серіали? Переглядай, але з субтитрами. Ось тобі й лексика в невимушеній формі.
6. Як готуватись до письмового завдання?
Писати і ще раз писати. З помилками чи без – по-різному буває. Але погодься: важко навчитись писати, лише читаючи те, що інші написали. Тому треба брати критерії оцінювання цих завдань, спершу дуже добре з ними ознайомитись, а потім – теми завдань,шаблони та тренуватись писати своє. Як орієнтир, ось зразок.
7. Що треба вчити, для того щоб успішно скласти ЗНО з англійської?
Відповідь загальна та трохи банальна. Але іншої не придумаю, бо буде неправильною.
Зацікавлено та систематично працювати з мовою на підвищення свого теперішнього рівня. Працювати з повними тестами ЗНО, читати, писати і говорити. Так, говорити теж потрібно, адже говоріння з письмом дуже тісно пов’язане. Той, хто вміє гарно говорити, вміє й писати (вимову до уваги поки не беру).
8. Які найскладніші завдання на ЗНО з іноземної?
У кожного вони будуть свої. Однак найпоширеніші – це завдання так званого TASK 5, де потрібно додати прощені слова в тексті. Складність в тому, що з-поміж 4 синонімів або схожих слів потрібно вибрати одне правильне. Треба дуже добре знати і відчувати слова, а це важко, оскільки в конкретному випадку можуть ніби-то підходити й кілька слова.
У програмі можна знайти інформацію, за якою для ЗНО потрібно володіти лексичним запасом з 2500 слів. Однак це дуже орієнтовне число. Тим паче не варто якось намагатись витрачати час на точний підрахунок свого багажу слів.
Тому підготовка до цього виду тестових завдань полягає в «підтягуванні» лексичного словничка, читанні найрізноманітніших матеріалів: текстів, статей, новин, діалогів, у вивченні слів, фраз, повторенні їх, письмовому та усному їх уживанні.
Для багатьох складним, звичайно, є письмове завдання (див. №6), а також TASK 2, в якому треба зрозуміти не один абзац та підібрати заголовок до нього, а весь текст і відповісти на запитання до нього. Складність в тому, що запитання/завдання йдуть не в порядку подачі інформації в тексті, часто можуть стосуватись головної думки чи конкретної фрази. Підготовка: див. питання №5.
9. А чи достатньо буде займатись лише зі збірником для підготовки до ЗНО, який видається щороку?
Маленький вступ. У багатьох майбутніх ЗНОшників початковий етап підготовки затягується, перетворюючись на довготривалий пошук різних матеріалів, підручників, табличок і тому подібного. Таким чином, ці пошуки можуть підсвідомо сприйматись як безпосередня підготовка. Хоча це хибне відчуття. Або ж з точністю до навпаки: як тільки виходять у світ нові посібники – збірники ЗНО, з їх купівлею приходить відчуття, що все – половина справи зроблена.
До чого це? З досвіду скажу, що одного збірника замало (це не стосується хіба що категорії «upper-intermediate» учнів, яким може бути достатньо проглянути його, аби щось повторити. Хоча він їм буде справді нецікавим). З одного боку, у збірнику є і теорія, і тестові завдання, і повні тести з відповідями. Але великий його недолік – в монотонності, сухості, а подекуди й помилках. Мову, грубо кажучи, без картинок, без звучання, вчити важко. Мова – «живий організм», і вчити її треба в живому вигляді: читаючи, слухаючи, переглядаючи, спілкуючись…
Безумовно, як кажуть, «на безриб’ї і рак – риба». Якщо немає можливості (а частіше всього бажання) займатись «живою» мовою, то краще зі збірником, ніж ні з чим. Але якщо поставлена висока планка, тоді – читай ще раз відповіді на всі запитання))).
10. Чи реально вгадати багато відповідей?
Навряд чи. Для того й ввели минулого року «поріг», щоб виключити можливість проходження тих абітурієнтів, які просто вгадали певну кількість відповідей. Відповім коротко, розраховувати на велику кількість вгадувань не варто. Як сказала 200-бальниця Настя Кравець: «Не треба чекати дива: що на ЗНО зможеш здати на 190, хоча вдома набираєш 170. Так не буває» Треба реально оцінювати свої сили, а краще – посилювати їх, щоб досягти бажаного результату.
GOOD LUCK!
1. Який твій теперішній рівень?
2. Що треба знати про ЗНО?
3. Як знати, що вчити?
4. В програмі все досить загально, з чого конкретно починати?
5. Як готуватись, крім вивчення граматики?
6. Як готуватись до письмового завдання?
7. Що треба вчити, для того щоб успішно скласти ЗНО з англійської?
8. Які найскладніші завдання на ЗНО з іноземної?
9. А чи достатньо буде займатись лише зі збірником для підготовки до ЗНО, який видається щороку?
10. Чи реально вгадати багато відповідей?
Прийменники в англійській мові
З цими маленькими словами часто буває така плутанина, що ні логіка, ні правила не допомагають. Зате непогано допоможуть картинки. Тут декілька варіантів. Виберіть найзрозуміліший для себе та поступово заглядайте, повторюйте.
Коротко кажучи, використовуйте!
Let's start!
*****
*****
*****
*****
*****
Потрібні ще шпаргалки? Залишай заявки на нашом
Відео-урок з англійської мови про застосовування дієслова get
2 випадки використання дієслова get - які вони.
Дієслово get викликає багато труднощів не тільки у початківців у англійській мові, але й навіть у тих, хто не одноразово її використовував. Вся справа в тому, що слово get– багатозначне. Давайте розберемося, які значення можуть бути йому притаманні.
Ми розберемо використання get в двох випадках: у Past Participle та в стійких виразах. Інші варіанти ви можете подивитися в словничку.
У разі, коли слово getвикористовується разом із дієсловом у Past Participle (наприклад, get punished, get hit, get beaten, get awarded), це означає, що об’єкт цього речення піддається впливу через здійснення якоїсь дії. Отже, це – пасивний стан. Багато людей використовують дієслово be замість get, але це одне й те саме.
To be punished = to get punished; I was hit = I got hit.
Різниця між словами be і get полягає лише в тому, що get частіше використовують у розмовній мові або під час неофіційного звернення.
У мові часто використовуються приклади використання дієслова get у виразах, які ми зараз розглянемо.
Get started означає те ж саме, що й let`s do, let`s start, отже, закликає до дії.
We should get going. = We should go. (Ми повинні йти.)
А іноді значення get еквівалентно значенню дієслова become. Наприклад, to get angry = to become angry; to get hungry = to become hungry. Що означає – розізлитися та проголодатися.
Частіше такі приклади зустрічаються в розмовній мові, але вони мають місце бути. А повне розуміння мови можливо тільки після вивчення всіх винятків та рідкісних випадків.
Дивіться відео з викладачем Адамом в оригіналі:
Хай навчання буде цікавим!
Збагачуйте свій словниковий запас з іноземної мови: тримайте 10 порад!
Нові мови - це нові можливості!
Вміння правильно висловлювати свої думки та почуття – найголовніше у володінні іноземною мовою. І чим більшим словниковим запасом ви володієте, тим краще вас зрозуміють. Отже, шукайте поради для себе в цій статті!
Перш ніж приступити до вивчення мови, зрозумійте, що ви ніколи не вивчите абсолютно ВСІ слова іноземної мови. Навіть не всі носії мови знають про неї все, адже це фізично неможливо. Проте чим ефективніший спосіб ви оберете для вивчення мови, тим надійнішим стане її розуміння.
Ловіть 10 найкорисніших порад освоєння мови:
1. Вивчайте нові слова в контексті.
Коли ви чуєте нове слово навіть з перекладом – це для вас інформативне навантаження. Якщо ж ви дізнаєтеся нове слово в реченні та краще не в одному, тоді ви «відчуєте» це слово, і воно у вас буде вже асоціюватися з картинкою в голові. До того ж вам легше буде застосовувати прийменники – одна з найчастіших помилок учнів.
2. Відразу дізнавайтеся всі форми слова.
Іноді мало буває тільки запам’ятати іноземне слово в контексті. Для молодих лінгвістів важливо знати всі форми, які може приймати слово. Особливо це стосується дієслів, коли заміна прийменника після нього повністю міняє значення слова. Також зверніть увагу на «неправильні» дієслова та утворення множини іменників.
3. Працюйте з тлумачним словником.
Тлумачні словники збільшать ваш словниковий запас і дозволять поринути в іншомовне середовище. Тлумачте слова іноземною, і ви навчитеся мислити цією мовою, не тільки перекладати кожне слово з рідної мови.
4. Не перекладайте речення в онлайн-перекладачах.
Всім нам відомо наскільки різною є граматика в мовах. Взяти до порівняння хоча б українську та англійську. Тому часто, коли ви копіюєте ціле речення або навіть текст до онлайн-перекладача, можете отримати повну нісенітницю. Саме тому краще перекладайте окремі слова, у вживанні яких ви не впевнені, але краще формуйте речення самостійно.
5. Скористайтеся методом карток.
Пропонуємо вам взяти собі на замітку цікавий, а головне ефективний метод вивчення нових слів. Виберіть собі купу слів – таку, яку на ваш розсуд ви зможете запам’ятати найближчим часом. Розподіліть слова на три групи за наступним принципом: перша група – незнайомі вам слова; друга група – слова, у вживанні яких ви не впевнені; третя група – слова, які ви добре знаєте.
Запишіть всі потрібні вам слова та візьміть із собою. Як тільки випадає вільна хвилинка, відразу діставайте слова першої групи. Коли ви вивчите слово, перекладіть у другу групу. До третьої групи попадають лише ті слова, в яких ви впевнені на 100%. Переглядайте всі три групи час від часу, адже всі вони можуть забуватися.
6. Запам’ятовуйте синоніми та антоніми нових слів.
Таким чином, ви відразу будуєте в своїй голові зв’язки слів, що не раз вам ще згодяться у спілкуванніі.
7. Вивчайте слова окремо по темах.
Гарний приклад, ви збираєтеся в мандрівку. Чому б не вивчити всі фрази, які вам можуть знадобитися найближчим часом?!
8. Організуйте запис нових слів.
Ви можете використовувати функцію в своєму телефоні для сортування нових слів. Якщо немає, скористуйтеся звичайним зошитом. Але краще записувати слова за темами або в алфавітному порядку.
9. Заведіть «словниковий календар».
Візьміть собі у звичку вивчати хоча б по одному новому слову в день. Відразу запишіть його в «календар». Наприкінці місяця зробіть мовний диктант. Адже навіть одне слово на день – це вже 30 слів на місяць!
10. Нове слово використайте в мові.
Як тільки вивчили нове слово, не соромтеся його казати в розмові. Можливо, ви також почуєте щось нове від свого співрозмовника.
Сподіваємося, що ці поради вам дуже допоможуть! Знаєте більше способів вивчення іноземної мови – пишіть їх у коментарі!
Цікавого навчання!
Відео для вивчення англійської мови: фразові дієслова.
Вивчати англійську непросто, якщо не знати як це правильно робити. Якщо говорити про підготовку до ЗНО, то ще складніше, бо крім загального підняття рівня володіння мовою треба ще навчитись товаришувати з тестовими завданнями, їх видами і секретами пошуку правильних відповідей.
Однак, робота з тестами не може відбуватись без певного багажу знань, так званої БАЗИ з іноземної. На допомогу приходять підручники, аудіо книги або відео з носіями мови, які допомагають розібратись як з граматикою, так із вживанням різних слів та фраз.
У програмі ЗНО з англійської мови є окрема граматична тема –фразові дієслова. Вказані наступні: get, be, look, keep, go, come, take, run, turn, call, break, give, put, make, clear, cut, fall, hold, let, hand. Однак, на жаль, не вказано, з якими саме прийменниками треба знати ці дієслова. Доводиться тільки здогадуватись.
Втім, з чогось-таки треба починати.
Ось серія відео з Адамом, який гарно пояснює фразові дієслова. Звичайно, для того щоб все зрозуміти треба вже мати принаймні рівень pre-intermediate. На щастя, під відео також є транскрипт. Хто не зрозумів, може перечитати, перекласти, використавши словник.
Enjoy viewing!
1. Phrasal Verbs with BACK: "back up", "back off", "back out"...
2. Phrasal Verbs with TAKE: "take to", "take in", "take after"...
3. Phrasal verbs with "look"
4. Phrasal Verbs - FALL: fall for, fall in, fall behind, fall through...
5. 10 HOLD Phrasal Verbs: hold up, hold to, hold out...
6. 9 TURN Phrasal Verbs: turn on, turn off, turn over, turn around, turn out...
7. 10 GET Phrasal Verbs: get down, get off, get through, get up, get away..
8. 8 'head' phrasal verbs - head up, head out, head off...
9. 'Knock' in Phrasal Verbs - knock out, knock up, knock over...
Фразові дієслова - це одна з найскладніших тем для вивчення, бо дієслово одне, але додавши до нього ще прийменник, значення може змінитись до невпізнанності. Тому цю тему варто починати вчити заздалегідь, щоб добре відклались ці всі дієслова в пам’яті.
Good luck!
Відео для вивчення англійської: граматика
Відео для ЗНО та не тільки
Якщо говорити про ЗНО з англійської мови, то без знання граматии нема чого і йти на тестування. Це дуже об'ємний аспект вивчення мови, але скажу так - не найважчий. При найкращих прогнозах і стараннях граматику можна "пройти" за 2 місяці, а потім треба ще час, щоб закріпити. Як?
Найкращий спосіб - працювати з підручником. У програмі ЗНО з англійської мови є вказаний перелік всіх тем, які варто опрацювати перед ЗНО. Обов'язково ознайомтесь.
А в даній статті - допоміжний спосіб, для розбавлення одноманітної роботи з посібником. Він корисний ще й з точки зору аудіювання, тому що викладач розмовляє досить чітко та зрозуміло.
Ось серія відео, в яких Адам розповідає про:
- особливості вживання займенників,
- сполучників у складних реченнях,
- інверсію (зміну порядку слів у реченнях),
- речення з "I wish...",
- пасивний стан.
Це така сабі збірна. Прогляньте, і з цими словами чи явищами граматики у вас надалі точно не буде проблем чи плутанини.
Enjoy viewing! (Під кожним відео є транскрипт - викладений текст уроку)
1. Grammar: How to use IF & WHETHER properly
2. Learn English Grammar: How to use SO & SO THAT
3. Learn English Grammar: EACH OTHER & ONE ANOTHER
4. English Grammar - Inversion: "Had I known...", "Should you need..."
5. English Grammar - UNLESS & IF NOT - negative conditional
6. English Grammar - comparing with LIKE & AS
7. English Grammar - "I wish..." - Subjunctive
8. The Passive: When, why, and how to use it
Good luck!
Корисні лінки для підготовки до ЗНО 2016
Радимо "прогулятись" корисними майданчиками, щоб гарно озброїтись та підготуватись до ЗНО.
Для ефективної підготовки до незалежного тестування необхідно володіти оновленою інформацією щодо проведення ЗНО в 2015 році. Офіційні джерела дозволять вам знайти повний обсяг інформації, необхідної для комплексної підготовки.
Український центр оцінювання якості освіти
Регіональні центри ЗНО
Програма сприяння зовнішньому тестуванню в Україні
Освіта.UA
Інформаційна система "КОНКУРС"
Пошук абітурієнтів минулих років
Question 1 of 32
Read the text below. Match choices (A—H) to (1—5). There are three choices you don’ t need to use. Write your answers on the separate answer sheet.
1. Scotland is the UK’ s most northern country and has around 790 islands of its coasts — 130 of which have people living on them. Scotland is well known for its stunning landscapes, and its beautiful beaches and lochs, which are freshwater lakes. There are over 600 square miles of lochs in Scotland, including the most famous one, Loch Ness.
2. It has a population of just over 5 million people, which is about 8.5 percent of the whole UK population. Over 2 million of these live in Glasgow and Edinburgh, and almost half of Scotland’ s population live in the Central Belt, where both the largest city (Glasgow) and the capital city (Edinburgh) are located.
3. Scotland also hosts one of the biggest arts festivals in the world. This is commonly known as the Edinburgh Festival but is actually made up of a number of different festivals that happen at different times of the year, though many do take place in August and September. Many people have heard of the Fringe Festival, but there are also the International Festival, the Film Festival, the Children’ s Festival and the Edinburgh Mela, which is an intercultural festival. Musically Scotland has recently produced the bands Travis and Franz Ferdinand, and other famous Scots include Ewan McGregor, Sean Connery and J. K. Rowling.
4. In July 1999 the Scottish Parliament was opened, the first for over 300 years, as Scotland had been governed from London. Scottish Parliamentary responsibilities include health, education and local government.
5. The typical images of Scotland often focus on things like tartan, kilts, heather and haggis and on the scenery. These are all still a part of the country, but contemporary Scotland is building a name for itself in other areas, such as its thriving computer games industry.
1
(E) Stereotypes
2
(C) Scottish Cuisine
3
(H) Where It Is
4
(B) Political Devolution
5
(A) Places to Visit in Scotland
Extra response
(D) Art and Music Events
Extra response
(F) People of Scotland
Extra response
(G) Educational Pattern
Немає коментарів:
Дописати коментар