ЗНО ENGLISH

З англійської тестуватимуть іноземці

Міністерство освіти України, MM Publications, ДПА, англійська, мовні табори
Міністерство освіти України та міжнародне видавництво MM Publications підписали меморандум. Головна домовленість - щодо реалізації спільного проекту з розробки державної підсумкової атестації (ДПА) для 11-класників на 2016 рік.
Директор видавництва MM Publications Іоанніс Малкогіанніс розповів, що їхня організація спеціалізується на створенні систем оцінювання рівня володіння англійською мовою. Вона реалізувала подібні системи в багатьох країнах світу, і цей досвід гарантує неупереджене тестування старшокласників українських шкіл за європейськими стандартами.
Міносвіти й MM Publications домовилися і про ширшу співпрацю. Видавництво братиме участь в організації конкурсів для учнів та вчителів англійської мови, підтримці літніх мовних таборів та проведенні семінарів по всій країні, щоб ознайомити вчителів з сучасними методиками викладання.

2016-й – рік англійської в Україні

Англійська, курси, мовні табори, іноземна мова


















2016 рік виголошено роком англійської мови в Україні, відповідний указ підписав президент країни. Що це означає для звичайних людей?На державному рівні визнано, що володіння англійською – стратегічне завдання, адже це доступ до світових економічних, соціальних й освітніх можливостей. Для країни це шлях інтеграції до світової спільноти, для громадян – покращення добробуту і ширші можливості планувати свої майбутнє.
У наказі перелічено заходи сприяння вивчанню англійської.
Створюватимуть курси з вивчення мови і в межах освітніх закладів, і поза ними – для учнів, педагогів, адміністрації, решти громадян.
У вищих навчальних закладах збільшуватимуть кількість курсів з англійською мовою викладання. У тих закладах, де англійську не вивчають, її запровадять як другу іноземну для викладання.
Розвиватимуть мережу літніх мовних таборів, взаємний обмін школярами та студентами між навчальними закладами України та англомовними державами. Для носіїв мови, що готові викладати її в Україні, буде спрощено в'їзд до країни, створено умови для перебування тут.
Започатковано програму підвищення кваліфікації й навіть перенавчання вчителів англійської мови. Відбудеться поетапна сертифікація шкільних учителів іноземних мов, щоб визначити рівень володіння ними відповідною мовою. Оплату диференціюватимуть залежно від цього рівня.
На телебаченні й радіо з’являться програми з вивчення англійської для різних категорій населення, демонструватимуть фільми англійською з українськими субтитрами.
Для певних посад держслужби володіння англійською стане обов’язковим, для цього при організаціях діятимуть курси для її вивчення і відбуватиметься перевірка рівня знань. Сайти державних органів мусять мати версію англійською.
Не варто забувати і про можливості навчання мові онлайн. Зараз все більше студентів обирають саме цей спосіб опанування іноземної. І вже в січні на платформі EDUGET можна пройти підготовку до ЗНО з англійської онлайн.
Як ефективно підготувати учнів до письмової частини ЗНО або ДПА з англійської мови?

Pв’язність та послідовність письмового мовлення є одним з критеріїв оцінювання роботи учнів під час складання екзаменів. Розвиток даних аспектів письма є ключовим для досягнення успіху під час складання саме письмової частини ЗНО або ДПА. В сьогоднішній статті ми розглянемо стратегії для  отримання високих балів на ЗНО та ДПА.
В методиці викладання англійської мови саме терміни coherence та cohesion відповідають за зв’язність, логічність, наявність чіткої теми в кожному з абзаців, повноцінне розкриття кожної ідеї учня, правильне застосування cohesive devices, тобто засобів зв’язності та інше. Різниця в двох вищезазначених термінах полягає саме у тому, що coherenceспіввідноситься з якістю тексту, його змістовою насиченістю, організацією ідей в тексті, у той час як термін cohesionпов'язаний саме з якісним поєднанням ідей письмової роботи, використанням засобів для забезпечення плавних переходів та сполучників. Для досягнення найбільшого ефекту необхідно постійно акцентувати увагу учнів на важливості цих критеріїв, а також виконувати відповідні вправи, які допоможуть розвинути ці навички.
Варто почати з того, якій структурі написання абзацу мають слідкувати учні: кожен абзац повинен представляти одну ідею, пояснювати, розвивати та наводити факти для її підтвердження. Саме тому необхідно постійно нагадувати, що немає жодної необхідності звертати увагу на декілька ідей під час написання одного абзацу.
Також необхідно зазначити, що кожен з абзаців повинен починатись з тематичного речення topic sentence, яке презентує тему абзацу та вказує на проблему, яка розглядатиметься в абзаці. Гарне тематичне речення надасть можливості читачеві зрозуміти, про що йтиметься далі і сфокусувати його увагу. Вчителі можуть використати завдання типу multiple matching у якості тренувальної вправи, спрямованої на розвиток використання тематичних речень.
Розглянемо приклад з навчального курсу New Plus (Teacher’s Book), який можна використовувати під час підготовки до ЗНО та ДПА: учням необхідно обрати речення, яке буде максимально відповідати абзацу, також у завдання є два варіанти, що не підходять за стилем або іншими факторами: чому саме вони не підходять варто також обговорити з учнями, а пояснення надається у книзі для вчителя.
1
На жаль, учні гадають, що двох-трьох речень буде достатньо для розкриття теми у письмовій роботі, особливо беручи до уваги обмеженість часу під час складання ЗНО та ДПА. Але цього недостатньо аби донести та розкрити ідею у повному обсязі, адже у своїй письмовій роботі учень має ввести тему за допомогою тематичного речення, розкрити її, навести аргументи, що мають переконати читача, а також додати приклади. Все це неможливо представити у парі речень. Саме тому необхідно орієнтувати учнів на 5-6 речень, що також мають бути пов’язані між собою.
Спочатку учням допоможе у цьому план, який може складатись з таких питань як, наприклад, “How can you justify your ideas?”. Використовуючи такий план спочатку, учні у подальшому вчаться презентувати абзац правильно та цікаво.
У цій статті ми також наводимо приклад подібного плану для допомоги учням з навчального курсу New Plus Upper-Intermediate.
2
Як вже було зазначено вище, речення та ідеї як одного абзацу, так і письмової роботи в цілому, мають бути пов’язані між собою: окрім логічної організації ідей добитись цього учні можуть, використовуючи пов’язуючи сполучники linking words. Але просто завчити їх недостатньо, учні повинні знати, як вони можуть їх застосовувати.
Давайте розглянемо це на прикладі декількох вправ з навчального курсу New Plus Upper-Intermediate видавництваMM Publications:
1) Учні отримують повноцінний текст, їх завдання обрати один з двох запропонованих linking words згідно змісту та стилю тексту.
3
2) Коли ви, як вчитель, відчуєте, що учні вже вміють застосовувати linking words, Ви можете запропонувати вправу, виконуючи яку, учні мають заповнити пропуски, пропонуючи як можна більшу кількість пов’язуючих сполучників згідно змісту та стилю тексту.
4
Сподіваємось, що ця інформація буде корисною для Вас під час підготовки учнів до ЗНО та ДПА
See You soon!

Немає коментарів:

Дописати коментар